برند کوتون به سبک استانبول

glasmodir glasmodir
524 بازدید
برند کوتون
  • برند کوتون به سبک استانبول

در سال ۱۹۹۸ دو جوان به نام های یلماز و گلدن فروشگاهی را در شهر استانبول تاسیس کردند که اولین قدم جهت بنیانگذاری برند کوتون بود. فروشگاه  ان ها تنها ۲۵ متر مساحت داشت که به طرز شگفت انگیزی به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کوتون در حال حاضر یکی از بهترین و برترین تولید کنندگان کفش، پوشاک و اکسسوری در ترکیه است. در ابتدا این شرکت تنها برای بانوان محصول تولید می‌ کرد، وقتی با استقبال بی نظیر روبه‌ رو شد، تصمیم گرفت که دامنه تولیدات خود را گسترده‌ تر کند و برای تمام افراد جامعه دست به تولید پوشاک بزند. این دو جوان هیچ آشنایی با تولید محصول نداشتند و ریسک بالایی را متحمل شدند که در این حوزه سرمایه ‌گذاری کردند. یلماز افسر نیروی دریایی  و همسر او گلدن نیز معلم بود، آن ها مسئولیت ها را تقسیم کرده بودند. مدیریت منابع انسانی با یلماز و بازاریابی و طراحی برند وظیفه گلدن بود. این برند با نوآوری و خلاقیتی که در تولید محصولات خود نشان داد یکی از محبوب ترین برند های صادراتی در ترکیه شد، ان ها توانستند به ۳۵ کشور دنیا محصولات خود را ارسال کنند و مشتریان تمام جامعه را راضی نگه دارد. کوتون  طبق سلایق مشتریان اقدام به تولید محصول تولید می کند.

برند کوتون

سبک متفاوت کوتون

برند کوتون به راحتی توانست مسیر پیشرفت را طی کند، با گذشت دو سال از تاسیس ان فروشگاه کوچک، توانستند ده‌ها فروشگاه بزرگ و یک خانه ۳۰۰ متری را تاسیس کنند. جالب است بدانید که تنها راز موفقیت این برند مشتری مداری آن ها بود. شرکت کوتون همواره سعی می کرد محصولات خود را با طراحی مدرن، قیمت مناسب، کیفیت خوب و جزئیات فروش نسبتا فوق ‌العاده در اختیار مشتریان قرار دهد. بهتر است بدانید که محصولات شرکت کوتون تنها در فروشگاه های تخصصی این برند به فروش می رسد. امروزه تمام فروشگاه های کوتون در مساحت های بزرگ در خدمت مردم هستند، یکی از ویژگی های برجسته برند کوتون این است که قیمت مناسب نقش اصلی و مشتری محور را برای این شرکت ایفا می کند. آن ها معتقد هستند که اگر محصولی با قیمت مناسب ارائه شود ، فروش چند برابر خواهد بود. ان ها هیچ وقت دست از بررسی و آنالیز ترند مختلف بر نداشتند، این برند در آغاز هر فصل نمونه‌های محدود و ویژه‌ای را برای مشتریان ارائه و در آغاز هر فصل مشتری های خود را با شگفتی روبه رو می کند. در سال ۲۰۱۲ تحقیقاتی که شورای مراکز خرید ترکیه در زمینه محبوبیت برندها انجام داد به این نتیجه رسید که مارک کوتون محبوب ترین و برترین برند در این سال است. شاید برای شما هم جالب باشد که کوتون در مدت زمان بسیار کوتاه توانست به این موفقیت برسد، این کاری است که کوتون همیشه توانسته با موفقیت پشت سر بگذارد. کوتون توانسته است که در تولید محصولات خود تنوع و رشد ایجاد کند.  کوتون یک فروشگاه کوچک در شهر استانبول بود که توانست خود را به اوج برساند و به عنوان یک نام تجاری بین المللی از آن امروزه یاد شود. ییلماز درباره موفقیت خود چنان بیان کرد که به مدت سه ماه به خود فرصت موفقیت دادند یا باید موفق می شدند یا دوباره به شغل قبلی خود باز می گشتند، او می گوید که در پایان تابستان موفقیت آن ها فراتر از حد تصور بوده است . تولید محصولات با نام تجاری برند کوتون از سال ۱۹۹۵ شروع شد.

برند کوتون

استفاده کردن از مدل های معروف راز تبلیغات موفق کوتون

کوتون در سال هایی که به موفقیت های بسیار در ترکیه رسید شهرتی جهانی نیز پیدا کرد، این برند از مدل های معروف به نام “ana beatriz , kasia struss ,alessandra ambrosio”   برای تبلیغ محصولات خود بهره می ‌برد.

به طور متوسط هر سال کوتون۲۰۰۰۰  مدل جدید را به به دنیا معرفی می کند، به طور میانگین می ‌توان گفت حدود ۵۵ مدل در روز توسط کوتون ارائه می شود. یکی از کارهای مهمی که باعث موفقیت این برند شده است مسافرت کارمندان به کشورهای دیگر است، آن ها به منظور بررسی فرهنگ ‌ها و ترندهای مختلف می پردازند. این برند توانسته ۱۰۰ طراح خبره پوشاک را به استخدام خود درآورد.

برند کوتون با سبکی جدید

از دلایل موفقیت شرکت کوتون می توان به مشتری محوری آن اشاره کرد، این مشخصه از همان روزهای ابتدایی  افتتاح فروشگاه کاملاً مشخص شد. این عملکرد به صاحبان این برند کمک کرد که بدانند مشتریان آن ها چه نیازهایی دارند. طراحان سعی می کنند لباس هایی را طراحی کنند که با قیمت مناسب بتوانند آن ها را ارائه دهند. شرکت کوتون برای مجموعه فروشگاه ‌های خود با ۲۴ هزار نفر به طور مستقیم در ترکیه مصاحبه کرد که این رقم جدیدی در در این عرصه بود. آن ها به صورت سالانه خط های تولید مختلفی را راه اندازی می کنند. شرکت کوتون طراحان خود را مصرانه به سفر کردن و الهام گرفتن از برندها و فرهنگ های متفاوت دعوت می کند. ترکیه کشوری تولید کننده و به نوآوری برای پاسخگو بودن به نیاز مشتریان خود احتیاج دارد. کوتون یکی از نشانه های موفقیت خود را استفاده از هر دو طیف عنوان کرده است که باعث رشد سریع و انعطاف پذیر در صنعت مد شده است. این شرکت مجموعه های خود را به کشور های دیگر ارسال می ‌کند تا کار دوخت در همان کشورها انجام شود، در این کار دست طراحان آن ها بازتر می ‌شود و می‌ توان نیازهای محلی را با توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگی در طراحی ها و دوخت اعمال کنند. ان ها به  کشورهایی مثل روسیه و دبی کارهایی منحصر به فرد و تک ارائه می دهد. طراحان مد خبره از جمله هاکان ییلدریم، بورا  آکسو، ژانپیر برگ آنزا در این برند کوتون کار می ‌کنند، آنها توانستند مجموعه خوبی را برای این برند طراحی کنند.

مجموعه‌ای که بسیار مورد استقبال قرار گرفت مجموعه از تیشرت ها با تصاویر هنرمندان ترک و نمادهای این کشور بود یکی از محبوب ترین طرح ها در این تی شرت ها متعلق به باریش مانچو خواننده ترک است که در سال ۱۹۹۹ درگذشت.

برند کوتون

آینده برند کوتون

یکی از هدف های بزرگ این برند این است که مانند یک بازیگر بزرگ در دنیای مد پیشرفت داشته باشد. ییلمازاز پیشرفته خود به اندازه کافی راضی نیست و معتقد است کوتون هنوز بزرگترین برند در دنیا نیست و می خواهد که قوی ‌تر و محکم‌ تر کار کند تا جزو بزرگترین برندهای فست فشن در دنیا قرار بگیرد. مزیت برند کوتون در این است که لباس هایی را ارائه می‌کند که برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه  و طراحی آن در دست افراد خبره این برند است. شرکت کوتون  در بازار بین المللی نیز رقابت می کند، دفتر های این شرکت درست مانند مسابقات وبلاگ نویسی متن های درباره تازه ترین های برند کوتون را در سراسر دنیا منتشر می کنند.

برند کوتون

دسته بندی مجله سایت
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نماد اعتماد سایت

logo-samandehi

شماره تلفن دفتر تهران : ۰۲۱۷۵۰۳۸۰۰۴

پیج های اینستاگرام ما

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت